Jdi na obsah Jdi na menu

OS LUDMILA: VZDĚLÁVÁNÍ 2010-2012

15. 4. 2010

Výzva k podání nabídky mimo režim zákona č. 137/2006 Sb. , dle Pravidel, kterými se stanovují podmínky pro poskytování dotace na projekty Program rozvoje venkova ČR na období 2007-2013

Registrační číslo projektu PRV : 09/008/3310a/231/002246

Název projektu PRV: „ OS LUDMILA: VZDĚLÁVÁNÍ 2010-2012“

Druh zadávacího řízení: zjednodušené řízení mimo režim zákona 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů na služby v limitu předpokládané hodnoty nad 500 tis. Kč bez DPH, dle Pravidel kterými se stanovují podmínky pro poskytování dotace na projekty Program rozvoje venkova ČR na období 2007-2013 (dále jen“ PRV“), Opatření III.3.1. Vzdělávání a informace

Zadavatel (identifikační údaje) :

Občanské sdružení LUDMILA

Sídlo: Horní Slověnice 48, 373 72 Lišov

IČ : 26644339

DIČ: CZ 26644339, sdružení není plátcem DPH

statutární zástupce: Ing. Marta Krejčíčková, předseda OS

Vás dle pravidel pro žadatele realizujících projekty finančně podpořené z Programu rozvoje venkova, část A – obecná pravidla, čl.11 Pravidel kterými se stanovují podmínky pro poskytování dotace na projekty Program rozvoje venkova ČR na období 2007-2013 v y z ý v á k podání nabídky za účelem stanovení dodavatele vzdělávacího cyklu :

„OS LUDMILA: VZDĚLÁVÁNÍ 2010-2012“

Předmět zakázky: Projekt je zaměřen na vzdělávání v oboru cestovní ruch se specifickou orientací na venkovskou turistiku šetrnou k prostředí, přírodnímu i kulturními dědictví regionu. Projekt je sestaven z navzájem provázané sestavy přednášek, prezentací, facilitovaných workshopů a brainstormingových setkání doplněných o odborné stáže a místní exkurze - s cílem proškolit skupinu nejméně 110 osob v oboru venkovská turistika a místní průvodcovství.

Semináře budou realizovány jednak v regionálním centru (České Budějovice), jednak ve střediscích rozvíjející se venkovské turistiky v Jižních Čechách (Vacovsko, Strakonicko, Prachaticko) a na Jižní Moravě (Šanov).

Vícedenní poznávací stáže budou realizovány v lokalitách s rozvinutou venkovskou turistikou (Český Ráj, Velkopavlovicko). Výstupy z exkurzí budou dále využity ve vzdělávacím cyklu.

Projekt je zaměřen na podporu zaměstnávání na venkově a rozvoj sebezaměstnávání popř. podnikání ve venkovské turistice.

Celkový počet vzdělávacích akcí: 36

Počet dnů školení (přepočet na 8hod. akce/den): 25

Minimální počet proškolených osob: 110 (každý účastník může být započten pouze 1x)

Obsahová náplň seminářů:

Venkovská turistika -vstupní seminář, legislativa I, dotační příležitosti

Venkovská turistika - legislativa II, standardizace služeb CR, tvorba produktových balíčků, lokální exkurze

Venkovská turistika - marketing CR, tvorba produktových balíčků, brainstorming na téma využití kulturního a přírodního dědictví ve venkovské turistice, tvorba propagačního materiálu pro vybraný cíl či aktivitu CR

Venkovská turistika - místní průvodcovství, tvorba manuálů a průvodcovská činnost (I - III)

Venkovská turistika -PC kurz - marketing CR, tvorba www a propagačních materiálů (I-III)

Venkovská turistika - PR a mediální trénink

Venkovská turistika - odborná stáž v regionu Český ráj. Exkurze po vzorových příkladech produktů a aktivit cestovního ruchu a po způsobech a formách územního řízení CR. Vzorové příklady používání marketingových nástrojů. Práce s cílovou skupinou domácí turista -rodiny s dětmi - senioři.

Venkovská turistika - odborná stáž v regionu Jižní Morava. Exkurze po vzorových příkladech produktů a aktivit cestovního ruchu a po způsobech a formách územního řízení CR. Vzorové příklady používání marketingových nástrojů. Práce s cílovou skupinou domácí turista -rodiny s dětmi - cykloturiské - zážitková turistika - místní průvodcovství a místní produkty.

Předpokládaný počet účastníků celkem je cca 510 osob (počet souborů, které budou poskytnuty frekventantům), manuál jednotlivého semináře obdrží všichni účastníci jednotlivé akce, tedy každého projektového dne . Soubor bude obsahovat tištěnou verzi přednášek a e-verzi na CD, doplněno metodickými materiály PRV. Materiály budou následně k dispozici také na www OS.

Ekonomická efektivnost projektu: do 400 Kč/student-hodina. Max.cena díla: 904.000 Kč (výše schválené dotace PRV).

Publicita PRV bude zařazena do všech tiskových i e-výstupů (studijní materiály, www). O podpoře PRV budou účastníci akcí informováni také osobně v rámci jednotlivých akcí. Vzdělávácí cyklus bude anotován v regionálním tisku formou placené inzerce s uvedením podpory PRV. V místě realizace jednotlivých akcí budou viditelně umístěny informace o podpoře PRV.

O absolvování jednotlivé aktivity (seminář, PC kurz, exkurze) bude vystaveno potvrzení (certifikát dle platného vzoru).

Výzva pro podání nabídky: bude zaslána nebo předána 3 uchazečům (dodavatelům)

Druh a předmět veřejné zakázky: služby

CPV: 8040000-8 (Vzdělávání dospělých a jiné vzdělávání)

Lhůta pro podání nabídky : 27.4.2010 do 19,00 hod

Místo podání nabídky: Sídlo OS LUDMILA: Horní Slověnice 48, 373 72 Lišov

Pověření převzetím nabídek: předseda OS ing. Marta Krejčíčková

Podmínky pro podání nabídek :

a) každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku, a to v písemné formě

b) dodavatel, který podal nabídku, nesmí být současně subdodavatelem jiného dodavatele v tomtéž zadávacím řízení

c) v případě podání nabídky sdružením dodavatelů (společné nabídky), v nabídce budou uvedeny identifikační údaje všech dodavatelů

Nabídka bude předložena v uzavřené neprůhledné obálce označené adresou uchazeče, který nabídku podává, razítkem a podpisem uchazeče přes spoj obálky, a viditelně označené nápisem : „ OS LUDMILA: VZDĚLÁVÁNÍ 2010-2012 - NEOTVÍRAT“

Otevírání obálek : 28.4.2010 od 18,00 hod

Otevírání obálek s nabídkami se může účastnit maximálně 1 zástupce uchazeče, který podal nabídku do konce lhůty pro podání nabídek. Zástupce uchazeče se prokáže plnou mocí, podepsanou osobou oprávněnou za uchazeče jednat, pokud sám není touto osobou. Jednání se dále mohou účastnit osoby jmenované zadavatelem a pověřené výkonem zadavatelské činnosti.

Místo otevírání obálek: Sídlo OS LUDMILA: Horní Slověnice 48,373 72 Lišov

Zadávací lhůta (vázanost nabídky): 31.8.2010

Údaje o hodnotících kritériích: nejnižší nabídková cena

Nabídky budou seřazeny dle výše nabídkové ceny v Kč, včetně DPH. Veřejná zakázka bude přidělena uchazeči, který podal nabídku s nejnižší nabídkovou cenou.

Nabídka bude obsahovat :

A. Krycí list nabídky

Zadavatel poskytuje tento formulář v předepsané podobě a stanovuje povinnost pro uchazeče (dodavatele) tento formulář vyplnit v listinné podobě, dokument musí být podepsán oprávněnou osobou jednající jménem nebo za uchazeče, popřípadě zmocněncem dodavatele .

B. Doklady prokazující profesní kvalifikaci dodavatele :

  • výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán.

Doklad prokazující splnění tohoto bodu profesních kvalifikačních předpokladů bude doložen v kopii.

  • doklad o oprávnění podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění.

Doklad prokazující splnění tohoto bodu profesních kvalifikačních předpokladů bude doložen v kopii.

  • doložení předmětu činnosti nebo účelu a cíle činnosti u subjektu, jenž není založen za účelem podnikání. Účelem nebo cílem nebo předmětem činnosti je vzdělávání nebo poskytování informací.

Doklad prokazující splnění tohoto bodu profesních kvalifikačních předpokladů bude doložen v kopii.

C. Doklady prokazující základní kvalifikační předpoklady dodavatele formou čestného prohlášení, kterým žadatel doloží že:

· nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání,

· vůči majetku dodavatele neprobíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurz zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující, nebo byla zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů,

· není v likvidaci.

Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že dodavatel příslušné základní kvalifikační předpoklady splňuje a je si vědom jejich splnění a platnosti.

Čestné prohlášení bude podepsáno statutárním zástupcem dodavatele.

Doložení ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů plně dle § 55 zák. č.137/2006 Sb. a doložení technických kvalifikačních předpokladů plně dle § 56 zákona č.137/2006 Sb. SE NEPOŽADUJE

D. Uchazečem vyplněné a potvrzené Obchodní podmínky

Zadavatel jako součást zadávací dokumentace předkládá Obchodní podmínky, a to ve formě závazné přílohy pro vypracování Smlouvy o dílo.

Uchazeč (dodavatel) vyplní Obchodní podmínky a opatří podpisem oprávněné osoby jednat jménem nebo za uchazeče, popřípadě zmocněncem dodavatele a opatřený otiskem razítka.

Nabídka bude uchazečem předložena v českém jazyce, ve 2 vyhotoveních.

Další požadavky zadavatele této zakázky

Požadavek na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny

1. Nabídková smluvní cena obsahuje kompletní dodávku služeb dle požadavku objednatele vymezenou druhem a předmětem plnění uvedeném v této Výzvě pro podání nabídky a v Zadávací dokumentaci včetně ustanovení obsažených v Obchodních podmínkách.

2. Nabídková cena bude stanovena v českých korunách v členění :

- celková cena bez DPH

- sazba v % a výši DPH

- celková nabídková cena včetně DPH

Za správnost stanovení sazby DPH nese odpovědnost dodavatel.

Platební podmínky zadavatele této veřejné zakázky

Zadavatel nebude dodavateli poskytovat zálohy. Platby budou probíhat na základě dodavatelem vyhotovených daňových dokladů (faktur). Místem pro podání faktury je sídlo objednatele. Splatnost daňového dokladu bude 90 dnů.

Faktury musí být označeny v souladu s pravidly pro projekty PRV, název a registračním číslem projektu PRV a rozčleněny dle kódů uznatelných nákladů dle metodiky PRV.

Doba plnění

Zadavatel stanovil závazné termíny plnění této veřejné zakázky :

- zahájení realizace smluveného předmětu díla dnem podpisu smlouvy o dílo, průběh

dle harmonogramu akcí uvedených v projektové žádosti PRV reg.č.09/008/3310a/

231/002246, vstupní seminář bude realizován dne:15.5.2010,

- ukončení realizace a předání smluveného předmětu díla do 6.4.2012.

Publicita projektu PRV

Dodavatel je povinen zajistit publicitu podpořeného projektu PRV a dodržovat opatření k publicitě projektu v souladu s popisem uvedeným v Pravidlech, kterými se stanovují podmínky pro poskytování dotace na projekty Program rozvoje venkova ČR na období 2007-2013. Nedodržení těchto závazků bude hodnoceno jako závažné porušením smlouvy o dílo se všemi důsledky!

Archivační povinnost PRV

Dodavatel je povinen řádně uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací dodávky v rámci projektu PRV včetně účetnictví do roku 2022 (tzn. 10 let od ukončení projektu PRV).

Povinnost poskytnutí součinnosti kontrolním orgánům

Dodavatel je povinen po dobu deseti let od ukončení realizace projektu PRV za účelem ověřování plnění povinností vyplývajících ze Smlouvy (Podmínek) PRV zadavateli poskytovat požadované informace a dokumentaci zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost.

Práva zadavatele:

Zadavatel si vyhrazuje právo:

- ověřit údaje uvedené v nabídce

- odmítnout bez udání důvodu všechny předložené nabídky, neuzavřít smlouvu a výběrové řízení zrušit,

- nevracet předložené nabídky a doprovodné materiály,

- vyloučit toho uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky této výzvy,

- doplnit nebo změnit předmět zakázky a zadávací podmínky shodně pro všechny uchazeče,

- jednat o náležitostech smlouvy až s vybraným uchazečem, součástí smluvního vztahu musí být náležitosti související s financováním zakázky z PRV (viz informace/ obchodní podmínky přílohou výzvy),

- neposkytovat informace o uchazečích, kteří byli vyzváni k podání nabídky.

Uchazeč je povinen si vyjasnit případné nejasnosti před podáním nabídky. Nedostatečná informovanost, mylné chápání zadávacích podmínek, chybně navržená nabídková cena apod. neopravňuje uchazeče požadovat dodatečnou úhradu nákladů nebo zvýšení ceny.

Zadavatel stanovil tento obsah zadávací dokumentace :

1. Výzvu k podání nabídky mimo režim zákona č. 137/2006 Sb. v platném znění, dle Pravidel kterými se stanovují podmínky pro poskytování dotace na projekty Program rozvoje venkova ČR na období 2007-2013.

Zadavatel poskytuje tuto výzvu uchazečům v tištěné a elektronické podobě.

2. Zadávací dokumentace.

Zadavatel poskytuje uchazečům zadávací dokumentaci v tištěné podobě.

3. Formulář pro doložení základních kvalifikačních předpokladů

Zadavatel poskytuje tento formulář v předepsané podobě v tištěné podobě.

4. Formulář - Obchodní podmínky

Zadavatel poskytuje tento formulář v předepsané podobě v tištěné podobě.

5. Formulář - Krycí list nabídky

Zadavatel poskytuje tento formulář v předepsané podobě v tištěné podobě.

V Horních Slověnicích dne 15.4.2010

S pozdravem

ing. Marta Krejčíčková, předseda OS

zadavatel

 

Náhledy fotografií ze složky dotace PROGRAM ROZVOJE VENKOVA